16 Ekim 2013 Çarşamba

Sinirlenince daha güzel oluyorsun

Baş ağrılı bir akşamdan daha merhaba,
Bebe bakmaktan imanım gevredi canlarım.Misafirliğe giderken ya çocuğunuzu götürmeyin ya da adam akıllı terbiye verin çünkü o evin kızı sizin çocuğunuzun bakıcısı değil!Bu ne be sabahtan beri viyak viyak ojeyi kanepenin üstüne döktü bücür velet ve bunu ben yapsam annem ağzıma sıçardı çooooh afedersiniz.
Misafirlerlerle bayramlaş Marissa,kolonya tut Marissa,çikolata tut Marissa,sıkılmaktan gebermene rağmen muhabbet çok hoşmuş gibi davran Marissa,yiyecekleri ikram et Marissa,bebek avut Marissa.Bu da can valla evin duvarları üstüme üstüme geliyordu en son.Sene olmuş 2013 hala  "ah Marissa doktor olaydın da bizi tedavi edeydin".Doktor olsam da tedavi etmezdim,edemezdim sendeki hastalığın tıpta karşılığı yok bacım,sen düzelmezsin.
Neyseki artık gelen giden çok olmaz.Onu bunu bırakalım da börek ye,tatlı ye,et ye bayram dönüşü damacana gibi olup çıkıcam bu gidişle.Babamın buna yorumu ise "Ye ye bak yüzüne kan geldi." geldi geldi valla bir canlandım pir canlandım babacağım.
Bay K'ya gelecek olursak bu beyfendi yazmadı,aramadı,sormadı bayramın ilk günü zaten öyle bir çıldırdım ki insan arar di mi öküz!!!
Bugün de anneme resti çektim ben kimsenin bebesiyle ilgilenemem anacığım dedim çatlak kuzeni de aldım gittik avm'ye o zaten bayağı meraklı böyle avm gezelim falan filan tam avmye girdik Bay K'dan mesaj geldi "El öpmeye gelirsin artık..." diye "Senin varya senin o kafanı kırıcam gerizekalı bencil sarı kafa." diye de karşılık verdim.Tabi burda sinirlensem de yüzümde yazmasından ötürü gerizekalı bir gülüş var onu artık tahmin ediyorsunuz. "Kır işte tam arkandayım" yazmasıyla  benim şok olmamdan mütevellit ağzımın ve yüzümün kaymasına aldırmayarak arkamı bir döndüm Bay K.Hani bildiğin Bay K halüsinasyon filan görmüyorum.Sonra kuzene bir baktım anıra anıra gülüyor "Ay hadi size iyi eğlenceler Marissa gideceğimiz zaman seni çaldırırım ben mağazaları gezicem" dedi pırr dedi gitti.Meğer bu hanımefendi benim sinirlenmelerime dayanamayarak sen git Bay K'ya mesaj at "Biz yarın şu avmye gidicez gel konuş diye" yazıklar olsun senin gibi kuzene bu bile arkamdan iş çeviriyor yahu başkaları nasıl çevirmesin.Onunla ayrı olarak hesaplaştım ama orayı geçelim.Bay K baktım gülüyor başladım ben de gülmeye ama sinirden var ya.Hani şimdi trip atcam ama gülerken trip atınca pek inandırıcı olmuyor tabi.
"Gülme bak Bay K!Bak çok sinirliyim!Gülme diyorum sana gerizekalı!" ay ama nasıl gülme böyle avmnin ilk katında iki salak biz gülüyoruz millet de noluyor ki diye bize bakıyor hani düşünün siz durumu.
"Gel buraya gel" diyip sarıldı bana.
"Sarılma bak uzak dur az öteye git hala sinirim geçmedi.İnsan arar di mi aramazsa yazar,mesaj atar falan der filan der.Hem suçlu hem güçlüsün ya.Kuzen aramasa hiç aklına gelmiycektim di mi?"
"Öyle bir şey mümkün mü ya saçmalama.Arasam açınca laf sokmaktan başka bir şey yapıyor musun?Yok!Buluşalım desem buluşucak mısın o da yok.Sinirlerin yatışsın biraz öyle konuşalım dedim.Kuzenden mesaj gelmese evin önüne gelcektim mecburen çıkardın dışarı." diyip bir de pis pis sırıttı.Adama bak adama,planlara bak vay be.
"Bana bak bundan sonra küssekte yazıcaksın hele suçluysan kesin yazıcaksın tamam mı?Ayrıca bok gelirdin gelip napcan babama kızınızı yollayın da bir tur attırıp getiririm mi diyecektin sanki?"
"Ben derim benim için sorun yok bebeğim ama o duruma gelmeden sen inerdin aşağı rahatım ben her türlü."
"Hala sinirliyim farkındaysan."
"Sinirlenince daha güzel oluyorsun."
"Ciddiyim bak"
"Tamam özür dilerim.Hata yaptım.Söylemem gerekiyordu.Arkandan iş çevirmiş gibi oldum ama amacım o değildi kızı sürekli göreceksin ortam iyice gerilmesin dedim.Kızıl'a da kızma ona da söylememesi için çok baskı yaptım.Bütün suç benim barıştık mı?"
"Küsmemiştim zaten neyse madem o kadar gelmişsin e gezelim bari." dedim koluna girdim konuyu kapattım.Güya süründürcektim filan da işte ah işte o suratı görünce kolay olmuyor dostlar siz de anlayın beni.

Bugün de böyleydi umarım bayramınız iyi geçiyordur bu gidişle ben şeker komasına girip hastahanelik olacağım.


16 yorum:

  1. sonunda buldum blogunu yelkenler hemen suya inmiş :)) ama boşver ya birbirinizi seviyor musunuz evet gerisi hep boş... :))

    YanıtlaSil
  2. Barışmanıza çok sevindim. Saydırmamam iyi olmuş. Bundan sonra Bay K'ya bir şey demeyeceğim. :D
    Kuzenin iyi bir şey yapmış. Yoksa size kalsa bayramınız küs küs geçecekti. :D

    YanıtlaSil
  3. süper bi haber bu çok iyi olmuş hem zaten yeterince uzamıştı iyi olmuş uzatmadığın canm kavgalı olunca boşuna stres yaşıyor insan o yüzden kavgayı bile tadında bırakmak gerek iki tarafında sıkılmaması için;)

    YanıtlaSil
  4. Çok güldüm ya. Çok eglendim de. Kuzenin çok iyi biri. Bay K de öyle.
    Ayy bende istiyorum böyle bir sevgili pff :)

    YanıtlaSil
  5. Aha güldüm eğlendim.Barışmanıza sevindim.Çokta güzel olmuş.Ay siz harbi süper bir çiftsiniz :D

    YanıtlaSil
  6. Sinirlenince bende hep gülüyorum adam akıllı bi trip atamıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bu erkekleri anlamak zor. Bunları verirken yanında bir de onları anlama( kullanma ) kılavuzu verseler dünya daha güzel olur bence :)) Kuzeninde fenaymış:)) Boşver ya atma trip yazık :P

    YanıtlaSil
  8. ayyy marissa bayadır yazılarını okuyamıyordum.Bay k ben de sinirliyim ya,bazen çok öküz olabiliyor ama özünde iyi çocuk.Kuzene de kızma,iyi bir şey yapmış.Ne güzel süpriz olmuş.Harika çiftsiniz.Maşallah :D

    YanıtlaSil
  9. Marissaaa... özledik seni :)

    YanıtlaSil
  10. marissa sana mail attım,ona cevap vermedin,hala da yazı yazmadın,nerdesin sen??

    YanıtlaSil
  11. Dikkat.
    Kisisel is için bir kredi ihtiyaci mi? hemen tamam da kredi transferi için simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th): evet bu email irtibata geçerseniz.

    YanıtlaSil