12 Ekim 2013 Cumartesi

mim vol 1



Bundan sonra yeni blog filan açmıyorum çocuk oyuncağına çevirdim gibi oldu ama işin aslı öyle değil.Başka bir aksilik çıkmazsa bundan sonra bu adresle devam inşallah. 

Beni mimleyen ayşe e.'ye çok teşekkür bu arada.

1. En çok kırıldığın/incindiğin kelime?
 Sen ne anlarsın lafı ya da mesela karşındaki insanı susturmak için kullandığın her kelime diyebilirim.

 2. "Herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca "alınırsın" ne düşünüyorsun? 
 Soruyu anlamadım desem?

 3. Seni en çok duygulandıran şarkı?
 Öyle kolay kolay şarkılarda ağlayan biri değilim ama bu şarkı her seferinde gözlerimi doldurur Şebnem Ferah-Eller Günahkar

 4. Daha önce seni bırakan birisi geldi senden ikinci şans istedi sen de verdin ama buna rağmen yine bırakıp gitti...Şimdi pişman! Ne yaparsın, ne hissedersin?
Beni terk eden birine zaten ikinci şans vermem o ayrı mesele de oldu ki verdim hiç uğraşmam,Allah yolunu açık etsin benden uzak olsun.

5. Nefret mi Aşk mı? 
 AŞK

6. Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Genel de pek alamıyorum öyle extra bir şey yapmam normal konuşmama devam ederim.

7. Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı? İçine akıtarak mı? 
 Duruma göre değişiyor ama genel de içime akıtarak.

8. En korktuğun şey? 
 Yalnız ölmek herhalde

9. Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin/dinlendirirsin?
 Müzik dinlerim ya da sevdiğim komedi dizilerini açar onlardan birer bölüm izlerim.

 10. Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?
 Hastalandığımda babamın kalın giyinmedin sonra hasta oldun diye kızmasına bayılıyorum mesela ya da Bay K'nın o telefona niye cevap verilmiyor laan diye kızmasından da zevk almıyorum desem yalan olur.Aslında ilgilendiği veya beni önemsediği için yapılan dozundaki kızgınları severim ama abartmamak gerek tabi.

 11. Şiir/müzik/öykü/deneme?
 Müzik.

 12. En son ne için ağladın? 
 Bay K'nın öküzlüğü yüzünden.

 13. Birinde hemen etkilendiğin özellik? 
 Bakışları ve ses tonu.
Mesela Bay K'nın çok karizmatik bir ses tonu var en başlarda sesinden çok etkilenmiştim bir de tabi bakışlar.Öküzün trene baktığı gibi bakmaması gerek.

 14. Dayanamadığın şey? 
Dilenen küçük çocuklara dayanamam ya bazen yolda görüp ağlamışlığım bile var... :(

 15. En sevdiğin duygu? 
Birinin sana sadık olduğunu bildiğinde hissettiğin duygu ben anlatamadım ama siz anladınız artık. :D

Gördüğüm kadarıyla herkes yapmış ama yine de mim ulaşmamış olan varsa onları mimliyoruum. :)

7 yorum:

  1. Ne güzel cevaplar olmuş. Kızgınlık sorusunda neredeyse aynıyız. İkimiz de bizimle ilgilenildiğini hissettiğimizde mutlu oluyoruz. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir mim olmuş.Ben düşündüğü şey anında ağzına gelen bir insanım ondan içime akıtamıyorum hiçbir şeyi.Bay K sana dayanamayacak emin ol.Küs kalınmaz sevgiliylee :) bu yüzden lütfen ağlama Marissa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek kalırsam bağıra çağıra ağlarım ama insan içinde ağlamaktan hoşlanmıyorum bu yüzden tutuyorum kendimi. :)
      Asıl ben Bay K ile küsüm o öküzlüğünü fark edene kadar da barışmam. :D
      Aslında çok ağlak bir insan değilimde işte bazen... :)

      Sil
  3. bak güldüm ama.

    by k. kızcak hoşuna gidiyo.
    ama sona ağlatıyo.
    sona sesi güzel.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızmanın da bir sınırı var işte benimki aşıyor bazen fazlasıyla :)

      Sil
  4. ahhh marissa ahhh ben derslerden vakit bulamıyorum ondan yazını da okuyamıyorum,mim yazımı cevaplamışsın daha yeni göüryorum,yuhhh bana
    neyse sonunda okudum,güzel olmuş,ehhh sonuçta kim mimledi :D
    ahahah sen de 2. soruyu anlamamışsın :D ben de anlamamıştım :D
    bay k'yı geberticem hee,seni bu aralar çok üzmüş ya,sarı çiyanla birlikte ders vermek lazım
    son olarak mimi cevapladığın için teşekkürler

    YanıtlaSil