13 Ekim 2013 Pazar

Elinin körünü yapıyordum oldu mu?

Herkese merhabalar madem tatildeyiz her gün yeni bir yazı yazmaya çalışacağım çünkü cidden yazdıkça rahatlamaya başladım artık.
Bugün bayramda şehir dışına gitmeyen lisedeki arkadaşlarımla buluştuk.Üniversitedeki olaylardan sonra onlarla buluşmak ilaç gibi geldi desem yeridir.Beraber üniversite sınavına hazırlandığım arkadaşlarım artık birer doktor, mühendis adayı böyle olunca vay be diyesi geliyor insanın ve hala benim nasıl doktorluk yazmadığımı tartışıyorlar."Kan görünce içim bir hoş oluyor,eldeki kesiğe bile bakamıyorum a canım ne doktorluğu ya? " desem de anlatamıyorum ezikliyorlar beni.Neyse, 4 sene sonra ben mezun olup onlar hala okurken havamı atacağım onlara ahanda buraya yazdım!Herkes tip olarak üniversiteye gidince değişmiş.O yanımızda çocuk gibi kalan oğlanlar bir sakal bırakmış 5 yaş büyümüş resmen.Sakalın gözünü seveyim.Herkes bir güzelleşmiş bir yakışıklılık gelmiş ama  işin ilginç yanı herkesin ortak bir sorunu var ki sevgili bulamamak işte ben bu noktada direkt muhabbet dışı kalıyorum.İlişki bir yıla yaklaştı diyince de anında evlenirsiniz muhabbetleri başlıyor.Lan bir dur bismillah evliliğe ne meraklı milletiz arkadaş.19 yaşındayım şimdiden evliliği mi düşüneceğim.Hayır, zaten düşünecek olsam da bunca kavga,didişmeden sonra düşünmem herhalde.Ben bunlara kendi çapımda ilişki dersi verdim görende kendimin mükemmel bir ilişkisi var sanar.Ben size ilişki dersi veriyorum ama şu an benimkiyle kavgalıyız haberiniz yok a dostlar desem ne derlerdi kim bilir?O kadar muhabbetten sonra da kalkıp bowling oynamaya gittik.Bu benim ikinci kez oynayışım filandı ama bizim grupta en iyi oynayan bendim ayıptır söylemesi ta ki son turda x large topu aldığımı fark edene kadar.Topu elime aldığım gibi düştü ve tırnağım kırıldı!O tırnağı uzatmak için ben ne kadar çabaladım sizin haberiniz var mı?Evlat acısı gibi koydu yemin ediyorum.Elim kırılsa daha az üzülürdüm herhalde ay bir de  kadar da derinden kırılmış ki anlatamam yara bandı sardım öyle geziyorum oraya buraya takılmasın diye.Ona rağmen bile bayağı eğlendim ve cidden özlemişim de arkadaşlarımı.Tüm bunlar olurken telefona bakmak hiç aklıma gelmedi tabi zaten müzik filan çalıyordu bowling oynanan yerde telefon çalsa bile duymazdım bir de telefonun şarjı bitmiş kapanmış kendi kendine.Bu sırada da Bay K aramış beni ve bulamamış.Aslında şöyle o telefon kapanmadan önce de aramış bayağı telefon bir de kapanınca onunla konuşmak istemiyorum kapattım sanmış.Hoş konuşmaya da can atmıyorum ya neyse...Eve geldim telefonu bir açtım whatsappdan mesajlar mı dersin 20 kere aramamı dersin ne dersen var yani.İşte aradı açtım.
"Nerdesin sen saatlerdir arıyorum bu telefon niye kapalı???" bu çocuk öküz geldi öküz gidecek arkadaş insan bir gönlümü almaya çalışır di mi lönk diye hesap soruyor. 
"Dışardaydım şarjı bitmiş, kapanmış yeni gördüm." dedim gayet soğuk bir sesle. 
"Ne işin vardı dışarda ben buluşalım diyince vaktim yok oluyor ama di mi?Kimleydin?" hohooo bu kız bana soğuk davranıyor filan hiç umrunda değil asıl mesele kimleydim,kimin için Bay K'yı ektim adamın derdi o. 
"Elinin körünü yapıyordum oldu mu?Rahat bırak biraz beni ya Allah Allah her gittiğim yerin hesabını mı vercem sana,her şeyi söylemek zorunda mıyım ?Sen bana  her şeyi söylüyor musun sanki?Canım seninle değil başkalarıyla dışarı çıkmak istedi oldu mu?Bir de hesap soruyor ya şaka gibisin Bay K şaka gibisin."  dedim ve kapattım.Tabi bu atar ilerde başa kakma,bana şöyle çemkirdiydin gibi triplere girme olarak geri dönecek bana ama neyse abi nasıl rahatladım, nasıl bir yük kalktı omuzlarımdan anlatamam.Hafifledim resmen bir posta daha böyle laf soksam iyice normale dönecem demek ki.Bundan sonra böyle ama o eski Marissa yok artık.Ay telefonuma bakıyım Bay K merak eder,ay dur kimlerlerleyim yazıyım hemen devri bitti.Özüme döndüm çok şükür.O istediği gibi davranıyorsa ben de davranırım.Kıskançlıktan sürünsün de görsün bakalım nasıl oluyormuş.

Şimdi Bay K'yı bir kenara bıraklım da çatlak bir kuzenimden bahsetmiştim size eski blogda onlar geldi bayram için.İçeri adımını atar atmaz yine kahkahalara boğdu beni.Şimdi de kahve içtik falıma bakacak dur bakalım neler sallayacak?Onunla ilgili de ayrı bir yazı yazarım.Bugünde böyleydi işte kendinize çook iyi bakın. :)

11 yorum:

  1. oh olsun. iyi yapmışsın.
    :)
    eveeet annatmıştın.
    iyi eğlenceleer.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir erkek olarak iyi yapmışsın dedin ya içim rahatladı bak valla :D
      teşekkür ederiiim :)

      Sil
  2. çok iyi olmuş bu içimin yağları eridi valla arada bi böyle haddini bildirmek lazım bunlara ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi di mi bence de valla.
      Sustukça tepemize çıkıyorlar. :D

      Sil
  3. İyi demişsin ya. Bırak sürünsün. Aslında keşke bana da böyle yapan biri olsa. Yani en azından önemsendiğimi hissederdim. Ben böyle boş boş takılıyorum.
    O kan olayının aynısı var bende de. Ne çok ortak yönümüz var ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde ben bundan büyük bir zevk alırım ama sinirli olduğum için sinirlendim. :D
      Aynen Spotty bayağı ortak yönümüz vaar. :)

      Sil
  4. Kocaman gülümsedım yazını görünce desem :D O falı mutlaka anlatmalısın. Evet anlatmıştın ve ben kuzenine sempati duydum. Kesinlikle kafa dengi biri. Bay K 'ye gelince oh iyi olmuş, agzına saglık arkadaşım oooohhh kudursun orda. Belki birşey saklamamayı, enayi yerine koymamayı öğrenir.. Ama sahiplenmesi falan güzel ya. Öküz falan diyorsun ama erkeginde öküzü makbul bazı konularda :P tövbe tövbe ben bile kendime inanıyordum az kalsın. Allah korusun be.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzen çok kafa dengi ya Ankara kazan gel diye psikolojik baskı yapıyorum ahahahah. :D
      Siz bana hak verince nasıl rahatlıyorum anlatamam blog hariç herkes Bay K'yı tutuyor ha sinir oldum valla. :D
      Biraz öküzü makbul ama benimki level atlamış bir öküz olduğundan pek hoş olmuyor. :D

      Sil
  5. Yürü be Marissa kim tutar seni! Çok güzel demişsin.Ohhh iyi olmuşş! Böyle devam et.Hiç bozma.Birazcıkta o düşünsün,merak etsin.Hatasını anlasın.Hep zeytin yağı gibi üste çıkmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ver gazı ver di mi di mi bence de.
      iyi yaptım iyi. :D

      Sil
  6. o öküze az gelir,ama şunu sevdim çocuk seni sahipleniyor bak o çokkkkkk güzel
    senin değerini anlıyor ayrıca,hep onun önünde mi olcan,ohh iyi olmuş ona

    YanıtlaSil