15 Şubat 2014 Cumartesi

Sen neyi hak ettiysen onu yaşıyorsun

Keşke blogu en baştan kapatmasaydım yazdıkça rahatlıyorum cidden.
Tarafsız insanların yorumlarını okumak çok iyi geliyor.
Dün 14 Şubattı malum gece 11 gibi filan özel numaradan biri aradı açtım.Alo alo diyorum ses yok.Sonra Bay K olabileceğini düşündüm böyle bir günde,gecenin bir vakti arayabilecek tek kişi o çünkü.Kısa bir sessizlik oldu ne o ne ben hiçbir şey demedik."Konuşmayacak mısın?" dedim onun onladığımı ima eden bir ses tonuyla."Çok kötüyüm." dedi biri ve evet Bay K'ydı.Önce sustum hiçbir şey demedim.Çünkü sesini en son seni istemiyorum derken duymuştum."Boşuna sızlanma sen neyi hak ettiysen onu yaşıyorsun ama ben bunları hak etmedim." dedim."Marissa..." dedi onu dinlemeden hemen lafa girdim "Beni bir daha arama Bay K.Seninle hiçbir bağım kalsın istemiyorum.Bana ne yaşattığın hakkında en ufak bir fikrin bile yok o yüzden bana sakın kötüyüm deme.Deme çünkü inanmıyorum sana, zerre kadar güvenmiyorum artık." sustum derin bir nefes aldım ne kadar öfke duysam da istemsizce gözlerim doldu "Daha çok seven tarafın kendim olduğumu biliyordum ama böyle bir sebepten terk edilecek kadar değersiz olduğumu bilmiyordum." içim öyle acıdı ki veda etmek o kadar koydu ki önce sesim titredi "Ya ben seni çok sevmiştim Allah'ın belası nasıl bıraktın beni,nasıl yaptın bana bu?" sonra da zaten zırıl zırıl ağlamaya başladım. "Sevmediğimi söyleme seni seviyorum çok seviyorum ayrılırken de seviyodum ama ben..." sesi titriyodu "sensiz yapamıyorum,çok özür dilerim" dedi "Artık seni istemiyorum Bay K" dedim ve telefonu kapattım.Bay K'yı hala çok seviyorum o yaptığından sonra bile sevgim biraz olsun azalmadı biliyorum ama gururum daha ağır basıyor.Kapanmamış bir hesabımız vardı,yüzleştik ve bitti.Artık daha iyiyim.İyi olacam.İyi olmak zorundayım.

edit:Biraz daha Sezen Aksu'nun şarkılarını dinleyip kendime işkence etmeye devam edersem zor iyi olucam tabi......

16 yorum:

  1. hay allah ya üzüldüm ama bak bence de tekrar birleşmeden önce, yani birleşirseniz çok sürtmen lazım onun burnunu. çok saçmalamış aptal ya. ne uyduruk bi ayrılma bahanesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi deep bence de aptal hatta aptal gerizekalının önde gideni :)

      Sil
  2. boks yap çok iyi geliyor !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayallerim de Bay K'nın suratına kaç kez yumruk attım ben bile hatırlamıyorum :D

      Sil
  3. Bencede zamanla daha iyi olacaksın.İçinde kalmamış söylemişsin.Çokta iyi olmuş.Herkes yaptığı hatanın bedelini öder.Ödemeli.O da ödesin.Sana hak etmediğin bir şey için öyle davranan biri hak ettiğini yaşasın,çeksin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen,duygularıma tercüman olmuşsun.
      Benim canım nasıl yaktıysa onun da yansın istiyorum.

      Sil
  4. ben demiştim geri dönecek diye.. içindekileri söyleyip rahatlaman çok iyi olmuş hemen barışma tabiki biraz zaman geçsin sende toparla o da bi kalsın tek başına burnu sürtsün sonrasında ikinci bir şansı tanı bence yoksa aklında hep bir acaba kalır. Acaba barışsam nasıl olurdu belki mutlu olurduk falan diye düşünüp durursun. Benim hikayemi hatırla Xcan bana ikinci bir şansı tanımasaydı bugün evlilik planları yapamayacaktık (ki 14 şubatta terk etmiştim onu).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mesajını okuduğumdan beri Bay K her adım atışında ve ben terslediğim de aklıma bu mesajın geliyor.Pişman olacak mıyım devam etmediğim için kesinlikle.Ama devam ettiğim için de,gururumu hiçe saydığım için de pişman olacak gibiyim hiç bilmiyorum...

      Sil
  5. Sanırım ikinci şans verme diyecek olan tek kişi benim. O yüzden yorum yapmadan kaçıyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilsin diyen çok kişi var bebeğim :)

      Sil
  6. son yazıları okudum ama hala şaşkınlığım geçmiyor bir türlü. ne biçim ayrılmak bu ya.
    bu çocuğun derdi başka bak bence. ama kendisi malın önde gideni afedersin ama..
    sorunu çözmek yerine kaçmayı tercih etmiş. zora gelince kaçan tipi affetsen bilmiyorum nereye kadar yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de malın önde gideni.
      işte sürekli aklımı kurcalayan bu her zoru gördüğünde kaçıp gidecek demek ki bu.
      bana her seferinde,her başı sıkıştığında aynı acıyı yaşatacak demek ki...

      Sil
  7. Seni çok üzdüyse toplaşıp dövelim -_-

    YanıtlaSil
  8. Dikkat.
    Kisisel is için bir kredi ihtiyaci mi? hemen tamam da kredi transferi için simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th): evet bu email irtibata geçerseniz.

    YanıtlaSil
  9. sonunda ne oldu unuttun mu

    YanıtlaSil