14 Şubat 2014 Cuma

Yaşadığım en büyük hayal kırıklığımsın

Ayrılığın neden olduğu meselesine gelelim.Bu ayrılalım demeden önce bölümde çocuğun teki bana yardım etmişti bir dersin 1.ödevi için.O ödevin ikincisi de final öncesi teslim edilmesi gerekiyordu.Benden rica etti yardım etmem için ben de kabul ettim.Bay K'da aynı gün beni matematik çalıştır diye tutturdu ben de böyle böyle diyince vay efendim ben onun sevgilisi değilmiymişim elin oğlunu çalıştırıp nasıl beni çalıştırmazmış onu hep ekip ikinci plana atıyormuşum da bilmem ne.Ulan nankör sen o dersleri verdiysen hepsi benim sayemde.Ben seni çalıştırmasaydım bok geçerdin o dersleri.
Neyse,iki gün sonra final çıkışı konuşalım diye durdurdu beni okulda.Ertesi günde sınav var gidip eve çalışmam lazım.Neyse,oturduk susuyor hiçbir şey demiyor.Bir boklar olacağını anladım ama aklımdan terk edilmek filan geçmiyor.Yani aklım mantığım hala almıyor bana bunu nasıl yaptığını. "Ben istediğimde yanımda olmayan bir sevgili istemiyorum artık." dedi.Önce bir algılayamadım beynine balyoz yemiş derler ya o misal bakakaldım."Ne-ne demek yani?" diye sordum.Ses çıkmıyor.Ellerini birleştirmiş,kafa yerde.Gözümün içine bakamıyor.Sadece susuyor."Yüzüme bak Bay K noluyor?" cevap yok. "Ayrılmak mı istiyorsun?" cevap yok.Elim ayağım sinirden titriyor engel olamıyorum.Ve sevgilim dediğim herif hiçbir bok yapmıyor öylece yere bakıyor."Herkese ayıracak zamanın var ama bana yok Marissa" dedi.Bana bunu dedi.Evet bu nankörlüğü de yaptı.Hiçbir şey bu söz kadar acıtmadı ama.Ben notlarım yüksek gelsin de onunla fazladan bir gün geçireyim,ailemden izin alabileyim diye millet uyurken mışıl mışıl yatağında köpek gibi ders çalıştım.Ben seninle bulaşayım diye kendi annemin babamın gözlerinin içlerine baka baka utanmadan yalan söyledim.Ben senin için bütün arkadaşlarımla ilişkimi kestim nankör!Olabildiğince sakin olmaya çalışıp "Saçmalıyosun öyle olmadığını sen de biliyorsun"  dedim ve elini tuttum şimdi keşke elini tutmasaydım diyorum beni istemeyen,asla hak etmeyen bir adamın niye elini tuttuysam. "Ben çok düşündüm yanımda olmayan birini istemiyorum." deyip elimi bırakıp ayağa kalktı. "Çok mu düşündün?!!Beni öperken de bunları düşünüyor muydun?Sarılırken?Seni seviyorum derken?!Sana inanamıyorum sana gerçekten inanamıyorum hayır.Kim soktu bunları aklına söyle kim?Kimin için sildin attın beni?Arkadaşların her gece başka kızla yiyişirken sen onlardan eksin kaldın diye mi?Söylesene Allah'ın belası söylesene!!!" bütün bunları hıçkırıklar içinde ve bağırarak söyledim.20 yaşındayım ve Bay K benim yaşadığım en büyük hayal kırıklığıydı. "Yine saçmalamaya başladın kes" dedi sonra da defolup gitti. Öylece kalakaldım orda.Eve geldim anneme anlattım her şeyi ona bağırdım sizin yüzünüzden oluyo bunlar diye.Kendimce suçlu aradım ama bu işin en büyük suçlusu benim.Onu o kadar çok sevdim ve güvendim ki...Onun beni o kadar da zerre kadar sevmediğini fark edemedim.

En baştan bu okula gelmiycektim.Hayat gayette dizilerdeki gibiymiş.O zengin züppenin teki gelip hayatına sıçıp sonra da defolup gidiyormuş.

11 yorum:

  1. kocccaman bir off marissa.Bencillik yapmış Bay k,o sana böyle bir şey yapsaydı sen belki biraz kıskanırdın ama bu kadar ileri gitmezdin ya.Böyle bir sorun konuşulup hallordu.Ayrılmak çok ağır olmuş.Ya belki hatasını anlar barışırsınız :( barışınn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tamamen bu olayı bahane ettiğini,uzun zamandır ayrılmak istediğini fırsatı bulunca da ayrıldığını düşünmeye başladım artık yoksa böyle bir şeyden ayrılmak çok saçma geliyor...
      ama affetmiycem beni bırakıp gidişini unutmam mümkün değil,1 ay geçti hala öfkem dinmedi...

      Sil
    2. öfkenin dinmemesi çok normal,yok ya bunu bahane eder mi? o kadar da bencil olmaz herhalde,peki hiç o 1 ay boyunca karşılaşmadınız mı? bir şey demedi mi?

      Sil
    3. Bay K'ya zerre güvenim kalmadı her şeyi beklerim artık...
      hiç konuşmadık.
      okul açılalı 1 hafta oluyor nerdeyse gelmiyor okula.

      Sil
    4. en iyisini sen bilirsin marissa,umarım o kadar ileri gitmemiştir ama neyse akışına bırak,eğer dediğin kadar varsa hiç üzülmeye değmez marissa,kendini bu kadar üzme,

      Sil
  2. Gerçekten de çok saçma sapan bir nedenden dolayı ayrılmış. Çok sinir oldum şu an. Geri gelse bile kabul etmen taraftarı değilim. Zaten geri gelecek o salak adam. Senin kadar seven birini hayatta bulamaz o.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geri gelse bile ben de istemiyorum artık o kadar çok gururum kırıldı ki her şeyi unuturum ama o bıraktığındaki ağlaya ağlaya eve gelişimi unutamam...

      Sil
  3. gerçekten saçma sapan bir nedenmiş. İnsan trip atar, tavır yapar, bir kaç gün konuşmaz tepkisini böyle dile getirir ayrılmak nedir ya. Olacağı şu ki pişman olup geri gelecek o zaman tamamen iç sesini dinle eğer güvenin kırıldıysa bir daha güvenemem diyorsan barışma hiç ama yok eğer tekrar güvenirim ikinci şansı hak ediyor diyorsan barış derim çünkü bazen insanlar ikinci şansı hak eder..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben cidden böyle bir sebepten bırakmasını hazmedemiyorum bu bir ayrılık sebebi olamaz yani olmamalı böyle bir şey için bırakacaksa ben bu adamla hiçbir şey paylaşamamışım demektir onca ay.güvenmiyorum artık,güvenemiyorum cidden yüzünü bile görmek istemiyorum ama okula gelince ne olacak,ne yapacağım hiç bilemiyorum :((

      Sil
  4. Ya nası ya şimdi arkadaşına ders çalıştırcaksınız diye mi ayrıldı, ama çok saçma.

    YanıtlaSil
  5. Dikkat.
    Kisisel is için bir kredi ihtiyaci mi? hemen tamam da kredi transferi için simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th): evet bu email irtibata geçerseniz.

    YanıtlaSil