13 Şubat 2014 Perşembe

Ayrıldık...

Blogu aç kapa yalama yaptım ama mazur görün blogu okumaya da yazmaya da cesaretim yoktu...
Sandım ki blogla birlikte Bay K ile olan anılarım da gider keşke o kadar kolay olsaymış her şeyimi verirdim her şeyimi...
Evet,terk edildim.Çoktan boktan bir sebepten terk edildim.
1 ay 3 gündür ayrıyız...
Canımın acısını tarif etmem mümkün değil.Öyle bir şey ki geçmiyor,bitmiyor,dinmiyor...
Öyle kırıldım ki o kadar yıkıldım ki Allah'ım nasıl geçicek bilmiyorum.
Bana bunu nasıl yaptı bilmiyorum.
Bu yaptıklarını asla unutmayacağım.
Final haftamda acıdan geberirken ağlayarak sınavlara girişimi unutmayacağım.
Beni böyle boktan bir sebeple bırakışını unutmayacağım.
1 hafta önce "seni seviyorum güzelim,iyi geceler" diyen adamın 1 hafta sonra beni şerefsizce terk edişini unutmayacağım...

6 yorum:

  1. Ne dedi ki sana diyerek yıkmak istemiyorum seni ama gerçekten nasıl bir bokluk yapıp bıraktı çok sinir içindeyim. -.-
    Çok iyi giderken neden böyle oldunuz. :(

    YanıtlaSil
  2. Blogunu da kapatma sakın. Hep kal burada. Yazılarını sil ama gitme. Gidince bitmiyor çünkü. :(

    YanıtlaSil
  3. Yaa çok üzüldüm :(
    Spotty haklı blogunu kapatma en azından anlatırsın rahatlasın biraz,için boşalır ne bileyim :(

    YanıtlaSil
  4. Saka olmali bu ya da baska bisey :(
    Ne oldu bilmiyorum ama barisacaginiz umudunu tasiyorum sinirlenip birbirinizi kirmissinizdir telafi edebileceginiz bir durumdur umarim...

    YanıtlaSil
  5. şaka yapıyorsun dimi? off inanmıyorum.Çok severdim ikinizi,yazılarda biribirinizi anlattığınızda hep tebessüm okurdum.Naptı da seni bu kadar ağlattı o ya?

    YanıtlaSil