1 Mart 2014 Cumartesi

Beni asla unutamayacaksın

Herkese merhabalar,
Öncelikle nasıl olduğumdan bir bahsedeyim.Geçen haftaya göre çok daha iyiyim,artık toparladım.Olan biteni kabul etmek zor oluyor ama alışıyorum.Alışmaya çalışıyorum daha doğrusu.Her şeyi bırakıp derslerime odaklandım,ders çalışırken zaman akıp gidiyor zaten.Bay K'yı düşünecek ve üzülecek zamanım bile olmuyor bazen.Okulda olabildiğince görmezden gelmeye çalışıyoruz birbirimizi.Tek sinirimi bozan insanların sürekli ikimize bakıp durması.Sürekli ağzımı yoklamaya çalışıp,yeni haberler duymak istemeleri.Sanki film çekiyoruz.İnsan adam gibi acısını bile yaşayamıyor.Geçen hafta bahsetmiştim sanırım Bay K'dan ayrıldıktan sonra birkaç mesaj geldiğinden.Başka bir mühendislikteki bir çocuk ve bu çocuğu Bay K'da tanıyor.Çok samimi değiller.Ama hani gördüklerinde arada konuşurlar.İşte bana mesaj attı.Bay K'dan ayrıldığımı duyduğunu,aslında en başından beri benden hoşlandığını ve Bay K yüzünden yanaşamadığını söyledi.İsterse ben hazır olana kadar beni bekleyeceğini onun için hiç sorun olmayacağı gibi saçmasapan bir sürü şey işte.Ben de Bay K'dan ayrılsam bile Bay K'yı bir anda silip atıp başka biriyle birlikte olamayacağımı kaldı ki Bay K'nın arkasından iş çeviren biriyle asla olamayacağımı ve beni rahatsız etmemesini söyledim.Söyledim ama idrak edememiş olacak ki her gördüğünde yavşak yavşak bakıp resmen bakışlarıyla taciz etmeye devam etti.Artık Kızıl,Minnoş bile çaktı düşünün ki ikisine de durumu anlatmamıştım.Onlar sürekli sorup durunca anlattım.Kızıl da çocuğu tanıdığından çok sinirlendi hatta git Bay K'ya filan söyle dedi de neyini söyleyim?Söylesem ağzını burnunu dağıtır çocuğun ki bir bela daha istemiyorum başıma.Ertesi gün bu ağzını bir türlü kapatamayan salak arkadaşım Kızıl sen git bunu Bay K'ya yumurtla.Hepiniz artık Bay K'nın ne kadar çabuk sinirlenip,fevri hareketler yaptığını biliyorsunuz.Gitmiş çocukla konuşmuş(!).Artık nasıl bir konuşma geçtiyse aralarında çocuk beni tüm sosyal ağlardan silmiş ve telefonuma mesaj atmış."Rahatsız ettiğim için özür dilerim,bir daha asla tekrarlanmayacak" diye.O gün, Kızıl bana bunları söylediği gün, dersler bitti işte eve gidicem çıkışta Bay K önümü kesti konuşmak için.
"Herif arkamdan iş çevirmiş,sevgilime asılmış ben bunları Kızıl'dan duyuyorum.Vay be teklifini kabul etseydin de tam olsaymış."
"Salak salak konuşma Bay K.Ayrıca biz artık sevgili filan da değiliz.Bu ağır abi tavırlarında artık bana sökmüyo.Beni rahat bırak,ben kendi problemlerimi kendim hallederim."
"Öyle bitti demekle bitmiyor.Ben bu okulda olduğumu sürece kimse yanına bile yaklaşamıycak.Ayrıldık muhabbetlerini bırak artık.Beni asla unutamayacaksın.Aynı benim gibi.Biz yine barışıcaz.Ben sadece bekliyorum,inadının bitip bunu anlayıp bana geleceğin zamanı bekliyorum.O ****** çocuğu da dua etsin uyarı aldım annemle papaz olmak istemiyorum.Ağzını burnunu dağıtırdım yoksa onun."
"Durumun her geçen gün daha da vahim bir hal alıyor" dedim ve gittim.Ama yalan yok bütün yol boyunca beni asla unutamayacaksın,biz bitmedik sözleri kulaklarım da yankılandı durdu.Kendimi yokluyorum sevgimde hala azalma yok,sanırım daha iyi olma sebebim duruma alışıyor olmam.Ama Bay K sürekli karşıma çıktıkça,böyle şeyler söyledikçe benim aklım allak bullak oluyor.Benim sevgim ne zaman azalmaya başlıycak?Daha önceki ilişkimde bu kadar zaman geçtiğinde çoktan unutmuş,oğlan kesmelere bile başlamıştım.Bir de şimdiki halime bakın.Bilmiyorum,valla artık hiçbir şey bilmiyorum...

EDIT:Bu İzleyici kısmıma nolmuş benim nasıl düzelir ki bu fikri olan var mı?

28 yorum:

  1. ben yine diyorum ki barışacaksınız yani kaçışın yok sen ne kadar reddetmeye çalışsan da aklının bir köşesinde barışma fikri filizlenmiş bile :)
    yaptığı çok büyük bir hataydı, evet çok yanlıştı ama asla affedilemeyecek türden bir şey de değildi. Hani aldatma olsa tamam yüzüne bile bakma diyeceğim ama öyle bir durum yok ki sizin sadece biraz zamana ihtiyacınız var..

    YanıtlaSil
  2. eğer onu gerçekten unutablecek olsaydın kim bu bay k yazısını silerdin onunla ilgili tüm yazılarını silerdin hala kim kimdirde sevgilim olarak geçmezdi adı be güzelim ne kendini ne de onu daha fazla üzme çok gençsin o da öyle her şey unutulur insanlar hata yapar çok üzülmüşsün ama bu çok kolay affedilebilecek bir şey.

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle izleyici kısmı için buraya bak :)
    http://bloghocam.blogspot.com/2014/01/blogspotcomtr-ile-gelen-problemler.html

    Seni dolduruyormuş ya da sana gaz veriyormuş gibi görünmek istemem ama Bay K'nin bu yaptığı yanlış.Daha önce yaptığı zaten yanlıştı.Seni seviyor olabilir.Ama suçlu durumda olmasına rağmen sana gelip böyle şeyler söylemesi bana göre sinir bozucu ki ben senin yerinde olsaydım eğer ne derse desin kesinlikle ona geri dönmezdim.Aksine onun beni gıcık edip durmadan karşıma çıktığı gibi bende ona aynısını yapardım. Hem gelip sana ayrılalım deme cesaretini gösteriyor başta hemde gelip ben bu okulda olduğum sürece kimse yanına yaklaşamaz diyor.Hayır yani bir hata yapmış bari böyle konuşacağına kendini affettirmek için bir şeyler yapsa ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha fazla sinirlenmeni üzülmeni filan istemiyorum ama kendini affettirmek,tekrar beraber olmak için bir şeyler yapsa tamam affedilmeyecek bir konu değil.Ama söylediğin gibi "durumu her geçen gün daha vahim bir hal alıyor" :/

      Sil
  4. aynı okulda oldugunuz sürece unutman imkansız gibi..
    ya bilmiyorum ben olsam barışırdım gibime geliyor..
    gurur murur hak getire..

    YanıtlaSil
  5. marissa ya ben olsam biraz daha zaman geçtikten sonra affederdim gibi,bay k öküz felan ama koruyor,seviyor ya
    Ama şimdi sen kendi içinde onu affetmediysen olmaz da,off çok karışık

    YanıtlaSil
  6. Ne olursa olsun unutmak zor, "yaşayış" ya da "yaşanmışlık" denen şey insanın unutmasına engel oluyor :(

    YanıtlaSil
  7. Unutmak ozelliklede surekli gorusuyorsaniz yada birbirinizi goruyorsaniz cok cok zor ama imkansiz degil, zaman herseyin ilaci gercekten cok dogru. bir sabah bir uyanmissiniz odaniza gunes girmistir ve o kisi aklinida degildir

    YanıtlaSil
  8. Nerelerdesin Marisaa :( özledik seni :(

    YanıtlaSil
  9. Marisaa, bloglovinde neden yoksun? yazıları oradan takip ettiğimden senin yazılarını kaçırıyorum!

    YanıtlaSil
  10. Hikayeyi en baştan itibaren okudum. Senden ayrılarak çok büyük bir hata yapmış, bence kendisi de anlamış bunu. Tavrını koruman çok güzel ama böyle davranmaya devam ederse inadın kırılacak gibi...

    YanıtlaSil
  11. Dikkat.
    Kisisel is için bir kredi ihtiyaci mi? hemen tamam da kredi transferi için simdi (igein_h_yizevbekhai@admin.in.th): evet bu email irtibata geçerseniz.

    YanıtlaSil
  12. aylar geldi geçti hala yoksun :(

    YanıtlaSil
  13. nerelerdesin?????

    YanıtlaSil
  14. umudum çok yok ama dönsene artıkkkkk :(

    YanıtlaSil