12 Ekim 2013 Cumartesi

Sen haklısın,hep haklısın!

Yeni bir blog yeni bir başlangıç diyeyim ben o zaman blog adresimi değiştirdikten sonra yaşadığım sorunlardan ötürü yenisini açayım bari dedim kaldı ki yeni ismime de(ophelia) hiç alışamamıştım marissa demek ben demek sonuçta öyle benimsedim yani.
En son Sarı Çiyan olaylarını biliyorsunuz orada kalmıştık.Bugün okula gittim sinirim geçer sanmıştım ama geçmedi.Aslında bu sinir de değil başka bir şey,aptal yerine konulup kandırılmayı yediremedim kendime.Başta Bay K'ya sakladığı için çok kızmamıştım ben de Camış olayını saklamıştım çünkü ama bu farklı  ya.Bu başka bir şey.Kız resmen benim sevgilime ilan-ı aşk etmiş üstelik ciddi ciddi bunu bilmeye hakkım vardı Bay K tarafından olmasa bile Kızıl tarafından öğrenmeye hakkım vardı.Kızıl yaptığı şeyin farkında özür de diledi ama Bay K o kadar garip davranıyor ki ben hayatımda ilk kez onu tanıyamıyorum.Suçlusun be adam suçlu kabul et artık!Ona göre olayı çok abartıyorum, o ona gereken cevabı vermişmiş, olay uzasın istemememiş.Biri bana gelip böyle yapsa o adamın ağzını burnunu dağıtır yapar yani ama ben Sarı Çiyan'a hiçbir şey yapamıyorum iki çift laf etme hakkım bile yok çünkü konu artık uzamasınmış.Bu adam ne ara bu kadar bencil oldu?Nasıl ne kadar kırıldığımı hala anlamıyor?Ya cidden bana hak verin diye filan demiyorum anormal olan benim yaptığım mı onun bu salak saçma tavırları mı?Sırf bu konuyu bu kadar uzattım diye şımarık ve ayrılmak için sebep arayan taraf oldum!Gururumun ne kadar kırıldığının farkında bile değil hala kendini savunabiliyor.İçimdeki o hissi tarif edemem.Kırıldım fazlasıyla ama onunla konuşmaya bile çabalamadım çünkü onun hep haklı sebepleri var,ben ne dersem diyim hiçbir şey çözülmüyor.O kıskanınca erkek adam kıskanır oluyor ben kıskanınca abartıyorsun oluyor.Üstelik son olay sadece kıskançlık filan da değil ya resmen sevgilime bir kız "seni seviyorum" dedi ve benden hala sakin ve tepkisiz davranmam bekleniliyor.İlk defa bu üniversiteye geldiğime pişman oldum,ilk defa kendimi burada bu kadar yalnız hissettim.Hiçbir şey demedim,küsmedim,kavga etmedim,çektim gittim sadece.Vedalaşmadım da bayramda zaten bir sürü misafir gelecek dışarı da çıkamam belki o zaman düzelir çünkü şu an bırak Bay K'yı üniversiteden hiç kimseyle konuşmak istemiyorum öyle bıktım ve bunaldım düşünün.
Oturup adam akıllı ders çalışmam gerekiyor ve ben abuk subuk ortaokuldaki kızlar gibi şu kız sevgilime baktı yok bu baktı olaylarıyla uğraşıyorum.Kafamı bir türlü toparlayamadığımdan olsa gerek habire laftan lafa atlamışım bu seferlik mazur görün.Bu aralar da böyle depresifim işte...

7 yorum:

  1. Ayıp etmiş. En azından bir açıklama yapmalıydı. Sende kör anlayışsız degilsin, kafa göz dalmayacağına göre güzelce anlatmalıydı.. Bak okudukça afakanlar basıyor. Konu uzamasınmış. Ne demek o ya. Sanki çeteyi toplayıp kıza dalacaksınız. Aslında hak ediyor ya neyse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşündüklerimi öyle güzel açıklamışsın ki aynen abi aynen!
      Kıza gidip dalacak halim yok ama tavrımı ona göre belirlerdim ben de yani.
      Ama yok arkadamdan işler çevirilir,insanlar örgütlenir benim de haberim olmaz çünkü Bay K öyle uygun görmüş.Bak yine sinirlendim ha.

      Sil
  2. bence bunların hepsi aynı sorunların o kadar tanıdık ki bizler haklı olsak bile bunu kabullenemiyolar illa onlar haklı olacak onlar erkek ya her konuda haklılar özür dileme zahmetine girmezler incileri dökülür sonra!!! çok dertliyim bu konuda o yüzden bodoslama daldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızların genel sorunu bu bence ya.
      Bay K'ya suçlu olduğunu kabul ettirenin alnından öpecem valla yok adam bir türlü kabul etmiyor.
      Allah hepimize sabır versin ne diyim.

      Sil
  3. hadi o zaman tatilde dinlen temizle kafanı sona daaa ders çalış amaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle yapacağım deep bayramdan sonra inekleme time. :D

      Sil
  4. Bayadır blogunu arıyordum Marissa ya, sonra kapattın gittin sandım neyse ki geri gelmişsin çoktan da ben bulamamışım. :)
    Neyse şimdi bulduğuma göre tüm yazılarını sırayla okuyayım ben, en sona yorum bırakırım. :D

    YanıtlaSil