15 Ekim 2013 Salı

çatlak kuzen vol 1

Herkese merhaba,
Şu an yorgunluktan gebererek yazıyorum bunu ama yarın yayınlanacak o bakımdan şimdiden herkesin bayramı mübarek olsun.
En son kahve olayında kalmıştık sanırım.Kahvelerimizi içtik benim çatlak kuzen aldı eline fincanı bakıyor konuşmaları aynen iletiyorum.
"Ah canııım nasıl da için kararmış böylee"
"Hadi yaa valla mı hiç bilmiyordum."
"Bak şurda K harfi var."
"Hani nerde??"
"Sen göremezsin sen görebilseydin senin falına ben bakıyor olmazdım işime karışma lütfen uzak dur fincandan."
"Salak mısın nesin ya?"
"Falcıya saygı!Ne diyordum bu K harfli çocuk ile küsmüşsünüz ama birleşmeniz yakın.Adam ol çocuğa çemkirme çemkirmezsen eğer aha bak evlilik gözüküyor."
"Az daha salla!Salla salla!"
"İşte bak sonra biz neden küstük bilmem ne pabuç kadar dil var sende.Ciddi ol burda önemli bir iş yapıyoruz.Bu çocuk senin kaderin ayağını denk al ona göre davran benden bu kadar malum Allah'ın işine karışılmaz."
Hayır ben bir an cidden bakmayı biliyor filan sanmıştım o zehir gibi kahveyi içtiğimle kaldım.Kazık kadar kız oldu hala kahve yapmayı bilmiyor benim kuzen.Evde kalacak vallahi.
Neyse ertesi gün oldu yani bugün benim çatlak kuzenle sinemaya gidelim dedik.Kızın içinde kurt var mübarek ev basıyor bunu iki dakika oturduğu yerde oturamaz neyse gittik sinemaya.Lan herkes mi sevgilisiyle gelir hadi geldin herkes mi sinema salonunun içinde öpüşür yapmayın etmeyin olan var olmayan var,olup da küsen var.Esefle kınıyorum.Bir grup erkek vardı bizim gibi sap onlar da arkadaş bildiğin abaza film gerilim filmi ota boka gülüyorlar.Gülmek iltifat olur aslında anırıyorlar.Neyine gülüyorsun bu kadar anam neyine yani.Onlar güldükçe benim salak kuzende gülmeye başladı tabi sonra oğlanların gözleri monçiçi gibi açıldı.Mısır alır mısınız demeler,kendi kendilerine espri yapıp bizden yorum beklemeler hatta ikinci yarıda herifler yanımıza oturdu.Hani bildiğin sarkacaklar yani.Ama suç benim saf salak kuzenimde.Lan adam asılacak belli daha ne kibar kibar konuşuyorsun di mi?Ölecek kibarlıktan ölecek.Ben hiç konuşmadım suratımı astım,pis pis baktım bütün film.Hatta çocuğun teki "arkadaşın çok sessiz" dedi benim bu gerizekalı kuzenim ona da güldü.Sonra da beni neden eve kadar takip ediyorlar,ederler tabi...
İşte burada Bay K olsaydı bir çakardı iki seksen yapıştırırdı hepsini yere ama yok.Son çemkirmemden sonra ne aradı ne bir şey yazdı yok yani.Mesela şu an whatsappda çevrimiçi ama yazmıyor trilyon tane check in yapıyor fıldır fıldır geziyor ama gel buluşalım demiyor.Tamam buluşmam ama de yani buluşalım de yaz bir şeyler yaz yani.Ağız tadıyla bir sinirlenemiyorum arkadaş.Çok mu bağırdım?Evet bağırdım bayağı hemde.Hayır bir de normalde böyle laf sokan biri olmadığımdan ağır geldi herhalde.Ama haklıydım abi.Haklı olsam da çok bağırdım ya o kadar bağırmasaydım iyiydi.Kafam karman çorban.İlk ben yazamam tükürdüğümü yalamış olurum ama Bay K'da yazmıyor.Yazsana oğluuuuuuum!!!Nerde kalmıştım?Hah abaza çocuklar.Lan baktım bunlar bildiğin yavşıyor orda olaya el koydum çıkışta telefonla konuşur gibi "Aşkııım ön kapıda mısın hemen geliyoruz" dedim kıçlarına baka baka gittiler.Bu devirde böyle olacan,önlemini alacan.İşte bugünlük de benden bu kadar.Kendinize çok çok iyi bakın ve tekrardan herkese iyi bayramlar.

8 yorum:

  1. Senin de bayramın mübarek olsun canım. :)
    Açıl senin kuzene fal baktırmaya geliyorum. Napalım artık kahveyi de içeceğiz kaçış yok. :D
    Önlem almak iyidir. Ben hiç o yöntemi kullanmadım ama hiç fena değilmiş.
    Ay feminist halim baskın gelecek saydırmaya başlayacağım diye korkuyorum. En iyisi susup gideyim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah gel biraz sallasın acı kahveyi içtiğinle kal. :D
      Blog olmasa hep kendimi suçlu hissederdim siz bana hak verince rahatlıyorum ben.Susmasan da olur yani. :D

      Sil
  2. Öncelikle iyi bayramlar :D
    Kuzenine ayy yazık saf mı desen kızsam mı bilemedim aagsjkflfn :D sakın yelkenleri suya indirip Bay K'ye mesaj atayım filan deme bak! Eninde sonunda o sana mesaj atacak eminim ben.O şimdi sen belki sakinleşir ona yazar hatanı kabullenirsin diye bekliyor.Ama bakacak ki öyle bir şey yok anlayacak suçlu olduğunu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da canııım :)
      Yok ben kızdım sen mal mısın kızın erkek milletine güven olmaz ayağını denk al dedim ahahahah bugüne bugün 2 yaş büyüğüm :D
      Ya o suçlu olduğunu biliyor da hatasını kabullenmek zor geliyor erkek adam ya beyimiz...
      Neyse barıştık sonuçta özürü de dilettim zafer benimdir. :D

      Sil
  3. iyi bayramlar canm:)
    Yani snin kuzende davetiye cikarmis resmen pesimize takilin diye neyseki iyi mudahele etmissinde kurtulmussunuz abazalardan..
    Bay K inat sn Bay K dan daha inat nolacak bu haliniz gerci ilk yillarimizda bizde oyleydik yaslaninca insan yoruluyo mudur nedir birakiyor inatlasmayi :) inatlasmayin gencler böyle uzatmayin tartismalari ;) (haddim olmayarak burada abla moduna girdim resmen bnde)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu ama bir güzel azarladım umarım takar beni.
      Ah şu inat mahvetti bizi.Aynen dediğin gibi o inat ben ondan inat biz de yorulsak da bıraksak çok hoş olacak.
      Abla moduna girebilirsin küçüğünüm zaten hiç sorun değill :)

      Sil
  4. hah haaaa çok eğlendim monçiçi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni güldürebildiysem ne mutlu bana deep :)

      Sil