24 Aralık 2013 Salı

Olgunlaştık mı ne?

Uzun zaman sonra yazmak çok garip geliyor buraları çok özlemişim ben.Sınavlarım biter bitmez bütün takip ettiğim blogları okuyacağım her şeyden o kadar geri kaldım ki.Neden yazamadım dersek ilki şu ev taşıyorduk ve sakar bendeniz onca tantananın arasında okulun merdivenlerinden yuvarlanıp kolumu kırdım evet bacak filan değil kolumu kırdım bu da benim mallığım oluyor sanırım.Kırık kolla vizelere çalışıp okula gitmek filan apayrı bir eziyet tabiki o yüzden buralara hiç uğrayamadım.
Diğer olaylara gelecek olursak Kızıl ve Doktor ile bayağı büyük bir kavga yaşadık.Şimdi şöyle size bunların sevgili olduğunu yazmıştım ve bu ilişki içerisinde Doktor'un ne kadar umursamaz davrandığını.İşte bir gün ben kolumu kırdıktan sonra oluyor bunlar Doktor basıp gidiyor İzmir'e.Ne Bay K'ya bir şey söylemiş ne Kızıl'a.Arıyoruz arıyoruz yok 2 gün geçiyor adam barlarda check-in yapıyor filan ama kimsenin telefonunu açmıyor.Kızıl çıldırdı tabi ve ben de aşırı sinirlendim bunu Bay K yapsa varya gebertirim Bay K'yı.Bu ne umursamazlık Kızıl senin sevgilin lan hadi onu geçtim Bay K ile aynı evde kalıyorsunuz ona söyle bari lafa gelince oo o benim kardeşim bilmem ne.Doktor abisinin yanına gitmiş Bay K onu filan aradı bir şekilde Kızıl'ı arattı dediği laf şu "Kafa dinlemek istedim." ama bak yemin ediyorum salak olan Kızıl gerçekten.Resmen kul köle oldu bu kadar yüz verirsen böyle olur işte.Dedim ki "affetme süründür biraz burnu sürtsün" "tamam" dedi "onunla asla konuşmıycam bitti" dedi okula geldi Doktor direkt boynuna atıldı ve Doktor'un bana dediği laf  "Sen Bay K ile kendi ilişkine bak"."Bundan sonra ne sana ne de sana hiçbir şey demiyorum ne bok yerseniz yiyin" dedim bastım gittim.Sonra Doktor geldi özür diledi falan filan ama Bay K istediği için özür dilediğime kalıbımı basarım ha Doktor'a mı kızdım hayır çünkü adamın karakteri bu.Ben onu böyle kabul ettim ama Kızıl'ın bu dönekliği o kadar sinir etti ki beni.2 hafta filan konuşmadık.Cidden bir soğuma oldu ben de ya bilmiyorum bana çok ters geliyor hani bu kadar da gurursuz olmamalı aynısı başıma gelse süründürürüm yani net.Asıl sorun şu ki yine ayrıldılar Doktor "ben yapamıyorum sadece etkilenmeydi geçti gitti yürütemiyoruz biz" dedi bitirdi ve bütün nankörlüğüne rağmen Kızıl'ı teselli eden yine ben oldum.

Neyse diğer yazımda onlara yine değiniriz asıl konu Bay K ve bana gelecek olursak artık hiç kavga etmiyoruz çok mutluyuuuz hatta evlenecaz yakında filan dememi bekliyorsunuz tabiki yanılıyorsunuz bizim olayımız kavga ederek sevmek bunu anladım.Yine kavga ediyoruz yine manyak gibi kıskanıyor ama sanırım alıştım artık takılmıyorum ve ben bu adamı her geçen gün daha da çok seviyorum ya bazen öyle bir sevgi patlaması yaşıyorum ki içime içime basasım geliyor hatta arada evlensek nasıl oluruz filan diye düşünmekten kendini alamıyorum  hatta bir keresinde çocuğumuzun burnu benim gibi minik olsun ayrıca Bay K gibi sarışın olur yaşasııın diye sevindiğim bile oldu düşünün gerisini siz...Sanırım artık ilişkinin deli evresini geçtik daha bir olgunlaştık bölümde örnek çift olarak gösteriliyoruz düşünün Bay K ve ben.Kıskançlığından duvarları yumruklayan Bay K ve Sarı Çiyan'ın saçlarını yolmak isteyen ben.Nerden nereye...
Bölüm ile iyice kaynaştık ve yakında kim kimdir'i güncelleyeceğim çok güzel bir grup olduk yahu çok sevdim ben.Şimdilik bu kadar diğer gelişmeleri diğer postta aktarayacağım ama yazmadan duramadım.

Sizleri ve bloglarınızı okumayı çok çok özledim en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle.

8 yorum:

  1. inanmıyorum ya,zaten bu kadar boşlamandan belliydi ciddi bir şeyin olduğu
    çokkkkkk geçmiş olsun marissa,ben de kırmıştım kolumu onun zorluğunu çok iyi bilirim :(
    doktor da amma rahat insanmış ayrıca kızıla sinir oldum,insan kendini ağırdan alır ya,o ne öyle hemen barışmalar,görende hiçbir şey olmadı zanneder
    bay k ve seni birbirinize çok yakıştırıyorum :D harikasınız :D maşallah nazar değmesin :D
    kendini çok özletme sınavların bitince hemen geri dön olur mu?

    YanıtlaSil
  2. Coook büyük gecmis olsun canim ozlettin kendini gecerli bi nedenin oldugunu az cok tahmin etmiştim derslerden sinavlardan diye düşünmüştüm cok üzüldüm kolunu kirmana:(
    Bay K ile musmutlu günler sizin olsun bana okul yillarimi hatirlatiyorsunuz hic ayrilmayin ki zaten ben hic ihtimal vermiyorum siz belli bulmussunuz birbirinizi masallah tü tü tü :)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun. Güzel bi ilişkinin devamını dilerim. Ayy sanki 90larda uzaktaki akrabalara yılbaşı tebrik kartı gönderiyorum ben de. Kusura bakma diyecek bişey bulamadım yorum yapmak istemiştim sadece :))))

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun, bir yerini kıracagında hiç aklıma gelmemişti valla. şimdi iyisin ama degil mi.
    Doktora bak sen ya. kır kafasını rahatla. Ayyy Marissa çok fenasın :D hayallerini seveyim seninn..
    çok özledim kızım ben seni şaka maka. gitme bi daha. tek harf bile olsa yaz ve yayınla lütfen yani.

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun.
    hoşgeldin bloguna.

    haberler fena değil gibi.
    bazı ilişkiler öyle oluyor işte demek ki, sizinki gibi.
    :)

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun ama bir daha lütfen yazmayı bırakma seni okumaya çok alışmışım tümden gittin sandım çok üzülmüştüm okulun merdivenlerinden ne oldu da yuvarlandın ya çok kötü olmuş doktor ve kızılın ayrılacağını ben de tahmin ediyordum aman siz bay k ile ayrılmayın da gerisi önemli değil arayı uzatma bol bol yaz çok özlettin kendini :))

    YanıtlaSil
  7. aayy geçmiş olsun marisam beniim!!!

    YanıtlaSil
  8. Ay nasıl özlemişim senin yazılarını :D çok geçmişşş olsunn :D

    YanıtlaSil