28 Aralık 2013 Cumartesi

Kurda kuzu emanet etmem!

Aslında şu an Calculus çalışıyor olmam gerekiyordu ama yazmadan duramadım çok özlemişim ya ben buraları.Malum yılbaşı yaklaşıyor ve çoğu arkadaşımın aksine ben de hediye alma stresi filan yok.Bay K ile anlaştık birbirimize hediye almayacağız.Nasıl rahatım tarif edemem.Hediye alma olayı tamamen dert ya.Yok doğum günüsü yok yılbaşısı sevgileler günü yıldönümü filan derken alacak hediye kalmıyor yemin ediyorum ama neyseki Sarı Kafa'mda benden çıktı da anlaştık.Bu sefer de Minnoş için hediye arıyoruz.Minnoş bizim bölümden çok tatlı bir kız arkadaşım hatta bayağı yakın arkadaşım diyebilirim.Sevgilisine de Esmer diyelim ama Esmer bizim bölümden değil.Esmer ile Bay K'da bayağı iyi anlaşıyor ve buna en sevinen de ben oldum malum Doctor ile benim yüzümden araları bozuktu bir ara ama şu an onla da iyiler hatta benim de aram iyi gibi bir şey.Eskisi gibi olunmuyor tabi o ayrı...
Kızıl ise Doctor'ı tamamen unuttu oğlanları kesmeye başladı bile bu iyi bir gelişme tabii.Çok iyi arkadaş ortamı var okulda bunu seviyorum özellikle kızlarla aramız çok iyi bunun en büyük sebebi de bölümde kızın az olması.Kardeş gibi yaşayıp gidiyoruz tek sorunumuz bizim okuldaki endüstri mühendisliği okuyan hanım kızlarımız.Bölümlerindeki erkek azlığından mıdır nedir habire bizim sevgilisi olan oğlanlara asılıyorlar ki buna Bay K'da dahil sizin saçınızı başınızı yolarım beni çirkefleştirmeyin!!!Burda sözüm bizim okuldaki kızlara tabi aranızda endüstri müh. okuyan varsa  üstünüze filan alınmayın sakın.

Bay K bu aralar tam anlamıyla tadından yenmeyecek sevgili moduna girdi canlarım mesela cuma günü Bay K ile kardeşine hediye almaya gittik dönüşte de çiçekçilerin ordan geçiyoruz durdu koca buket gül aldı sonra sarıldı öptü filan hayır arada Bay K öküz filan desem de romantik olacağı zaman da romantik olur ama genel olarak insan içinde sarılıp öpmez yani ya kanser oldum ya boynuzlanıyorum başka bir ihtimal aklıma gelmiyor haha.Neyse Allah'dan belamı aramayayım susayııım.

Asıl önemli konuya gelecek olursak tabiki yılbaşı.Kızıl'ın ailesi yılbaşında şehir dışında olcakmış.O da eve bizi davet etti ben, Bay K,Minnoş, Esmer, bölümden 3-4 kişi daha gitmek için deliriyorum adeta ama hala izin alamadım.Herkes orda eğlenirken oturup annemlerle O Ses Türkiye mi izleyim hani benim gençliğim?Ağızlarından girip burunlarından çıkıp bir şekilde izin almak zorundayım giyeceğim kıyafetlere kadar hazırladım ve Bay K ile birlikte gireceğimiz ilk yılbaşı ben gitmezsem o da gitmez Kızıllara.Kuzenlerinin yanına İstanbul'a gider.Kuzenlerinin ne kadar karı kız meraklısını olduğunu anlatmıştım sanırım.Kurda kuzu emanet eder miyim ben hiç?Asla!O izin alınacak,Kızıllara gidilecek ve yılbaşına Bay K ile girilecek ahanda o kadar.Hepinizi öpüyorum gidiyim az inekleyeyim hepinizin finalleri iyi geçer umarım vizelerim iyiydi ama finallerden hiç umutlu değilim bakalım,görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın.

4 yorum:

  1. Vuhuu :D işte özlediğim yazılar :D sen o izni alırsın o yılbaşında da Bay K ile eğlenirsin! :D yaparsın sen :D hadi bakalımmm :D

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy yazı eklenmiş. İnşallah sınavların güzel geçer. Benim vizeler kötü, finallere umutlu olmaya çalışıyorum. :(
    İzin alırsın sen ya güveniyorum sana. İlişkiniz hep böyle güzel gider inşallah. :)

    YanıtlaSil
  3. inşallah izni alırsın,ben bile okurken heyecanlandım,kim bilir siz nasıl eğlenirsiniz :D
    Ayrıca size kocamannn bir nazar boncuğu :D iyi anlaşıyorsunuz maşallah :D

    YanıtlaSil
  4. O sesi bugün izle çünkü arkadaşlarım olacak =D Soysal & Cemal

    YanıtlaSil